اميركياناميركيان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

به قشنگي یک رویا

ماه رمضان 1394

1394/4/16 11:16
نویسنده : مروارید
451 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم ، امسال ماه رمضان هم ما با هم جریان داریما خیلی ناقلا شدی اوایل که درست راجع این ماه نمی دونستی وقتی اصرار می کردی می گفتی فلان خوراکی رو بخور و من میگفتم  روزه ام و  برات توضیح دادم و فکر می کنم دیگه متوجه شدی آنقدر که منو بپیچونی گیجدیروز بهت می گم بیا شربت بخور می گی نمیخورم میگم بیا بخور خنک می شی می گی نه من روزه ام .....کلا چند روزه وقتی میلت به چیزی نیست و من می گم بخور می گی نه من روزه ام مگه نمی دونی تعجب

یک دفعه ازم پرسیدی  : پس کی روزه افطار می شه ؟ 

یکبارم گفتی : کی تموم میشه کی همش افطار میشه ؟ قربونه حرف زدنت منظورت این بود که کی ماه رمضان تموم میشه 

تازه به این نتیچجه رسیدی  : گفتی من دوست ندارم پس کی تموم میشه فکر کنم علتش اینکه یکم از تفریحات و پارک و ... کم شده و کلا تغییر برنامه زندگی ما رو تو هم تاثیر گذاشته 

به امید روزی که اونقدر بزرگ بشی  که با میل و رغبت خودت روزه بگیری و شاد باشی 

می بوسمت عشقم بوس

پسندها (1)

نظرات (0)