اميركياناميركيان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

به قشنگي یک رویا

کلمات از زبان تو

1391/7/16 11:07
نویسنده : مروارید
583 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم دو سه ماهی است پیشرفتت در ادای کلمات را بیشتر احساس می کنم و فکر می کنم دنیای لغاتت بیشتر شده و قبل از تولد دو سالگیت این افتخار را به خانم خان دائی جان دادی و مهرنوش را تکلم کردی داشتم صبحانه می خوردم و شما مثل همیشه روی میز روبرویم نشسته بودی و من هم برای اینکه یک لقمه نان و کره بخوری داشتم برایت با هیجان حرف می زدم که برات تولدمی گیرم نی نی یا میان دوستات می یای تو پریدی وسط حرفم و گفتی نونوش نونوش یکم فکر کردم و تازه فهمیدم چی میگی چون پشت سرش گفتی دایی دایی و مامان ژی آخی عزیزم داری برای خودت مهمان دعوت می کنی وای خدا دلم غیش غیش شده

بعد که ازت خواستم و پرسیدم کی کی خجالت کشیدی و خندیدی و دیگه تکرار نکردی ولی کلاً در این ده روز همش میگی نی نوش یا نونوش مهرنوش هم که کلی ذوق کرد وقتی شنید اینجوری صداش می کنی آخه خیلی دوستت داره .

آب = آبو

مامان مژی = مامانی یا ماما ژی

ایناهاش = اینا اینا ( دوبار پشت سر هم و با هیجان تکرار می کنی )

هاپو=آپـو و در مواقعی همراه با صدا هاپ هاپ ( وقتی که من متوجه نمی شوم و فکر می کنم آب می خواهی میگی آپ آپ)

همه اینها را با لهجه و آهنگ زبان کودکانه ات می گویی هر چه فکر و سعی می کنم بعضی دیگر از لغاتت را که به زبان خودن می گویی را به همان صورت به زبانم نمی آید تا تایپ کنم

یک خرس قطبی سفید داره که بهش میگه بوچی یا   مواقعی هم میشود پوچیا ما که نفهمیدیم چی میگه و اصلا چه ربطی به خرس داره هر شب بغلش می کنه و باهاش می خوابه اندازه قد و قواره خودش

بله = باه لا ببخشید اصلا نمی توانم تلفظش کنم چه برسد به اینکه بنویسم

باشه= باشـــــــه  با یک نازی ش را می کشی

عزیزم تازه یک هفته ای است که لغت بیا را یاد گرفته ای و کامل ادا می کنی ولی ما را بیچاره کردی هر جا می ری و هر کاری داری می گویی مامان بیا بیا آنقدر تکرار می کنی تا به حرفت گوش دهیم .

گل= قون

میز =میژ

نیا = همان نیا ولی جالبی اش به اینه که وقتی می خواهی من کاری را انجام ندهم یا اینکه حرف نزنم می گویی نیا نیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)