اميركياناميركيان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

به قشنگي یک رویا

تاریخ ایستادن عشق کوچولو

1390/5/24 12:59
نویسنده : مروارید
243 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر گلم در تاریخ ٣١/٤/٩٠ توانست بدون کمک روی پاهاش برای چند ثانیه بایستد و کلی ذوق می کند از این روز به بعد این کار را تکرار می کند و من می نشینم جلو و دستهامو باز می کنم می گم بیا بغلم اندازه ٢-٣ قدم بر می داره و سقوط آزاد می کنه تو بغلم وای چه لحظه قشنگی دیدن پیشرفت های کوچولوت که برای خودت یک دنیائی برق شادی و تو چشمهات می بینم و اشک شوق را در چشمهای خودم زیباترین لحظه ها را در ذهنم ثبت می کنم و از صمیم قلب آرزوی سلامتی برایت دارم و اینکه همیشه بخندی و شاد باشی

niniweblog.com

دوستت دارم ای بهترینم

niniweblog.com

خیلی جالبه یه موقع ها دستهای کوچولوت و میاری بالا و برای خودت دست میزنی ولی هنوز دو دست نزده می افتی زمینی یه یک هفته هم هست که رو پاهات که ایستادی یک دفعه توجه ات به آگهی تلویزیون میرود و حواست نیست برای یک دقیقه ای بدون کمک می ایستی ولی همچین که حواست به خودت باشه با دو دست سقوط می کنی

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان پارسا
27 مرداد 90 2:26
ایشالا که پاهات رو بلندترین قله های موفقیت و شادکامی بزاری عزیزم و همیشه مستدام و پاینده باشی