اميركياناميركيان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

به قشنگي یک رویا

یادگاریهای اردیبهشت ماه

1390/5/23 12:03
نویسنده : مروارید
357 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا آقا آقاها کنار دریا در رستوران میرزائی - چالوس است هوا یک دفعه سرد شد و روهم رو هم لباس تنش کردم - اردیبهشت ماه

 

آخی هر بلایی سرش می آورم هیچی نمی گه بمیرم -اردیبهشت ماه

در این دو عکس اولین بار که تونسته لب تخت و بگیره و بایسته اینجا خواب بود دیدم یه صدایی از اتاقش می آید وقتی رفتم آقا را اینجوری دیدم و کلی ذوق کردم که وای خدای من پسرم یه ذره بزرگ شده -اردیبهشت ماه

شازده پسر اینجا سوپ و ماست خورده به همه جا هم مالیده بعد یک لمی داد به صندلی یعنی آخش سیر شدم -اردیبهشت ماه

در این سه عکس امیر کیان جلو در فر که آینه ای هست ایستاده و داره خودشو نگاه می کنه و بوس می کنه عاشق آینه است جگر طلا -اردیبهشت ماه

قربون دستهای کوچولت برم

قربون مماغ کوچولوت برم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آمیتیس
19 مرداد 90 11:49
سلام آقا خوشگله تو شبیه آمیتیس منی دو تاتون رو می بوسم
اگه دوست داشتی یه سر هم به وب آمیتیس بزن


آخی عزیزم ناز نازی - شکل امیر کیان منی ولی از نوع لپ دارش خدا حفظش کنه ببخشید دیر جواب دادم زمانم خیلی کم . بوس
مامان پارسا
27 مرداد 90 1:57
شیطونک ناز نازی