اميركياناميركيان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

به قشنگي یک رویا

تاریخ تنهائي راه رفتن عشق کوچولو

1390/6/1 12:01
نویسنده : مروارید
679 بازدید
اشتراک گذاری

امير كيان عزيز و نازم در تاريخ1/06/1390 خودش به تنهائي و بدون كمك و بدون آنكه مقابلش بنشينيم و بگوئيم بيا پاي صندلي را كه گرفته بود ول كرد و سه قدم راه رفت و سپس با دو دست كوچوكش سقوط كرد و با اعتماد به نفس تمام برگشت نگاهي همراه با خنده و شوق به من كرد توقع تشويق و خنده در صورتش موج ميزد و همان احساس شادي و شوق با جنسي ديگر و نگاهي ديگر در چشمان من ، در اين يك سال با وجود تو اي عزيز تر از جانم چه لحظه هاي قشنگي را براي اولين بار تجربه كردم و اين احساسهاي لطيف را مديون تو فرشته زميني هستم اميدوارم در زندگيت قدم به قدم  بخندي و سالم باشي و انعكاس اين شاديت را در وجود من بياندازي دوستت دارم اي بهترينم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آرین
2 شهریور 90 2:43
سلام تولد یکسالگی پسرتون مبارک
مامان الي
2 شهریور 90 9:13
عزیزم تولدت مبارک الهی 120ساله بشی
مادر نیایش کتاب آفرینش
2 شهریور 90 10:30
تولدت مبارک گل پسری .
خاله باران
2 شهریور 90 11:42
تولدت مبارك عزيز هميشه سلامت باشي